Monday, November 12, 2012

SELAMAT MENGHADAPI STPM(6 ATS) DAN SLMAT BERCUTI(6 BWH)

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh..

Agak lama saya tidak sempat untuk menulis dan update blog saya ini. Saya ingin mengucapkan Selamat Bercuti dulu kepada pelajar2 USMB yg telah tamat peperiksaan mereka pd 8 Nov lalu, semoga kamu semua akan mendapat keputusan yang cemerlang nnt dan dapat meneruskan pengajian untuk penggal kedua Januari nanti. Apa yg saya dengar ramai yg mendapat tawaran melanjutkan pelajaran ke UITM dan politeknik..tahniah...dan buatlah pilihan yg tepat untuk masa depan anda. Masa cuti ini manfaatkanlah sepenuhnya, gunakan sebaik mungkin.
Untuk UKMA yg bakal berjuang pd minggu depan, saya doakan mudah2an kamu semua ckup bersedia dan dapat menjawab soalan dengan baik. ingat semua pesanan saya..baca soalan betul2. Masa depan kamu lebih mencabar lagi pada masa akn datang, tempuhila dgn penuh kesabaran...belajar menerima teguran dan kekurangan org lain. Maaf kerana tak dapat bersama kamu di saat2 akhir ini kerana bertugas menjaga STPM Modular dan kemudian Terminal plk, namun doa dan harapan saya tetap bersama kamu semua, saya ingin melihat kejayaan kamu dn berkongsi kemanisan itu pada hari menerima keputusan nanti...Maafkan saya jika sepanjang mengajar kamu banyak teguran yang menyakitkan hati kamu semua, semuanya untuk  kejyaan kamu, jika terdpt kekurangan saya,, jutaan kemaafan kerana tak dapat memberikan yg terbaik..All the best..selamat berjaya semuanya..

No comments:

Post a Comment